neljapäev, 31. juuli 2014

Suureks ja tugevaks

Viimased päevad on olnud tihedad, käpad tööd täis. Nimelt olen aega sisustanud oma oskuste lihvimisega.  Kõigepealt mainin, et mu füüsiline vorm on tublisti arenenud, võiks öelda lausa, et mitmekordistunud. Teate, täna oli mul juba tunne, et nüüd on mul nelja käpa asemel koguni kaheksa - nõnda lennuka tempoga mõõdan maad. Jooksujalgsed tunnised jalutuskäigud on nüüd juba lapsemäng (kutsikamäng?).
Kui ma suureks kasvan, tahan ma lisaks oma kohevale kasukale ka jõulise muskulatuuriga pilke püüda - teil on, mida oodata!
Juba mõnda aega kuulub minu argipäevadesse ka pisike dressuurinurk, sest arendada tuleb kuuldavasti ka ajupotentsiaali. Hõrgutava maiuse eest olen ma nõus peaaegu kõike tegema. Rõhutan sõna "peaagu", sest mul on loomulikult ka oma arvamus asjadest.

Vahepeal olen ma külastanud ka kahte Tartus asuvat kohvikut. Menüüd mulle küll ei pakutud, aga eriti kihvt oli, et värkendav külm vesi otse laua alla serveeriti. Viskaks ettekandjale selle peale kohe käppa! Lisaks sain loomulikult kõvasti tähelepanu ja kõrvatagant susimist, nii et sabaots 360-kraadiseid manöövreid sooritas. Tervitan siinkohal Cafe Truffe koerasõbralikku personali.

Mr Big Nose, puhkus võrkkiigel


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar