reede, 18. juuli 2014

Sõbrad, väiksed sõbrad

Täna käisme külas väiksel tiigrikarva bokseril, kelle nimi on Kaiser Karlos. Teile teadmiseks, ta on mu sõber, väike sõber.
Lõpuks ometi on vaimustav mürada kellegagi, kes on minust noorem. Täitsa tita, st mina olen oma 3 väärika elukuuga tema kõrval üsna elukogenud, eksole?
Iseloomult ei jää ta mulle alla - enesekindel, lustlik ja sõjakas, nii et müramiseks ideaalne kaaslane. Sikutab, sakutab, lükkab ümber ja mis põnevaid häälitsusi ta teha veel oskas, milline mängulust! Õhtuks suutsin ta nii ära väsitada, et magas teine silmad pahupidi, istu või kukile, täiesti liikumatu.
Kahjuks sõitis Kaiser täna ära oma uude koju ja ilmselt me niipea koos koerusi teha ei saa. Äge bokserikutt oli, saadame tervitused!
Üks mu lemmikuid mänguasju.

Üks mu lemmikuid müramisvõtteid.

Ja loomulikult, mu lemmik bokserikutsikas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar